The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

måndag 16 augusti 2010

På söndags morgonen var jag ganska trött efter lördagens motionspass, ja det blir mycket springande en sådan dag.
Albatros rullade fast i boxen på morgonen så jag fick hjälpa honom upp. Tog sedan en skritt tur i skogen, han var lite stel efter fastrullningen.
Och idag var han stel igen, så jag måste ta hit en massör till honom tror jag. Typiskt nu när jag anmält till Strömsholm. Men det är ju drygt en månad kvar tills dess, så det ska nog bli bra tills dess får jag hoppas.,
Den här veckan börjar barnen i skolan, en imorgon och 2 på onsdag. Sonen som tog studenten ska ta ett break från plugg, och söker nu jobb.
Så nu börjar vardagen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar