The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

tisdag 14 september 2010


Ostentosa XV



Igår blev till att rida i ridhuset, för ridbanan var ganska blöt. Efter 2 dgrs vila för Albatros så behövdes lite mjuk ridning.
Idag jobbade jag honom för hand, från marken. Gick riktigt bra. Sedan på eftermiddan, tränade jag visning.
Elegido får finna sig i att vila helt denna vecka eftersom jag har fullt upp nu när maken är bortrest.
Imorgon åker jag nog till Billinges ridhus m Albatros.
Jag har fått bilder på Hot Pot´s Don Quijote. Visst är han fin! an har det udda smeknamnet " Donkey"
Här är också ett par bilder på Ostentosa som är till salu




Ostentosa

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder på både Donkey och Ostenosa!!

    SvaraRadera
  2. What a lovely boy he is, little Donkey!!!!
    Nosekisses from Daddy Amigo

    SvaraRadera