The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

söndag 5 september 2010

Blir helt matt på detta målande. Det tar ju en evighet.
Red Albatros först i skritt på stubbåkern, man kan bara skritta här där vi bor, för vi har så himla mycket sten, det är väl det enda negativa med att bo här. sedan red jag 20 min på banan, det är en pollet som trillat ner tror jag, för han går så himla trevligt nu- Varje dag!
Elegido fick bara gå i hage idag också, för jag måste bli klar i stallet med målning, för nu är det kallt-4 grader- på nätterna så hästarna får väl snart komma in. Är inte det ovanligt tidigt att kylan kommer? jag står inte ut men ytterligare en vinter som förra. Tittar ofta på husannonser i Spanien. Måste bara hitta ett sätt att försörja mig på om jag ska dit- och det är ju inte helt lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar