The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

tisdag 7 september 2010



Idag hade vi riktigt kyligt, blåst och 15 grader BRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
Min väninna är iSpanien, där har de 32 grader, jag längtar dit:)
Jag hade tänkt rida ut på tur med Albatros, men det var alldeles för blåsigt, så jag höll mig på ridbanan och hoppas vädret blir bättre imorgon.
Elegido fick bli tömkörd idag .
Fick besök av en familj där dottern kanske vill köpa en PRE. Vi konstaterade att ingen av mina var aktuella. De skulle ha en lugn valack på c:a 8 år.
Har redigerat foton på mina hästar idag och skrivit ut och laminerat. Jag ska ha det med mig till Strömsholm. Det är kul att sätta upp på boxen, för det går alltid folk förbi och tittar.
Ja nu börjar det dra ihop sig.
Ett tag tänkte jag att jag skulle rida på kandar där, men nu går han riktigt bra på träns så det finns ingen anledning.
Ska försöka lägga mig tidigt ikväll, för jag är riktigt trött.
Ha en trevlig kväll
här är några exempel på minaa fotojobb idag

3 kommentarer:

  1. Fina bilder!
    Mejlar bild på Mille och Rossie så det blir lite jämnvikt på bloggen häst/hund ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Ann-Britt. Ja jag har fotat själv, jag tycker det är roligt.

    SvaraRadera