The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

söndag 4 juli 2010

Varm och skön dag!




Idag (läs lördag) gick Albatros mycket bättre än igår. Övade tempoväxlingar, ökningar och samling i alla gångarter. Fick han ganska uppmärksam och fick till några riktigt bra ökningar. Men oj vad varmt det var. Men jag klagar inte, men man blir så törstig.
På kvällen var det sedan gemansam middag med kursdeltagarna och Miguel.
Några bilder från dagens ridpass blev det.



2 kommentarer:

  1. Ni är verkligen ett fint eqipage! Det kommer säkert gå bra på championatet. När är det förresten?

    SvaraRadera
  2. Hejsan "Anonym". Tack för dom orden
    det värmer :) Championatet i Danmark är helgen 14-15 Augusti

    SvaraRadera