The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

fredag 23 juli 2010

Har inte haft tid för datorn på några dagar. red mina hästar i onsdags, men sedan har de vilat i 2 dgr, och nu har de sista gästerna gått hem , från vårt s.k prinsesskalas.
Så jag återkommer imorgon igen.

4 kommentarer:

  1. Hmmm vi har funderat mycket över detta, tre döttrar som fyller år på samma dag. Hur är det möjligt?? Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Ja, Linn det undrar jag också.

    SvaraRadera
  3. Oj, ja det må jag säga, tre döttrar födda olika år men samma dag!! Har ni kollat, är det inte något svenskt rekord eller något? Nu vet jag ju inte vad era döttrar tycker om att dela sina födelsedagar men det måste vara praktiskt att ha ETT stort kalas och bra timat dessutom, sommarkalas. Well done får man väl säga till er föräldrar som lyckats med den planeringen:)/Kristina

    SvaraRadera
  4. Det finns fler som lyckats med den bedriften har jag hört talas om, så vi är inte ensamma. Men det känns unikt, och det är väldigt praktiskt, än så länge tycker döttrarna det är jättekul med ett enda jättekalas.

    SvaraRadera