The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

tisdag 5 april 2011

Nu är det igång

9:e valpen född. en hane.
8:e valpen född. En Tik...........................tar det aldrig slut?
7:e valpen född. en hane
6:e valpen född, en tik
5:e valpen, en tik är född
4:e valpen , en tik, tog lång tid på sig
3 :e valpen, tik nr 1 är född
2: a hanen född 12.11

1:a hanen född kl. 11.26



10 kommentarer:

  1. Åååååå!!! Blev så glad när Linn skickade sms och berättade det var på G. Vilken bra tajming av Tana att ta det på dagen ;)

    Grattis till dessa 3 så länge!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Ja, skönt att det kom igång. Jag var halvvaken hela natten, hade hellre haft det då, Nu kan jag ju inte ta hand om hästarna.

    SvaraRadera
  3. Men Annica då, du får klona dig ;)
    Är det fortfarande 3 gosar/sälungar? Kram

    SvaraRadera
  4. Å äntligen småbebisar :-)

    SvaraRadera
  5. Vad glad jag blir, började bli orolig nu. Hoppas allt bra med dom alla och Tana!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Säger som Linn hoppas allt är bra med dem alla (blev det 6 eller kom där några fler?) och duktiga mamma Tana.

    SvaraRadera
  7. Helt otroligt....men Tana då, bära på alla dessa. Men nu hoppas jag vi får goda nyheter att alla mår bra och framför allt Tana.
    Du kan väl skicka ett sms till mig sen. Kram

    SvaraRadera
  8. Oj, de blev många:) Stort Grattis. Alltid kul med små nya liv:) Cina

    SvaraRadera
  9. Grattis till valparna.
    Hoppas att allt gick bra

    SvaraRadera