The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

måndag 4 april 2011

Nått är på gång

Snabbmeddelande så här innan midnatt. Jag har nu bäddat till mig i valprummet. De blir ganska trivsam faktiskt. Nu får jag nog inte sova så mycket inatt, Men jag ska lägga mig ner en stund i allafall
Godnatt

2 kommentarer:

  1. Så fint det var ordnat i ditt valprum. Synd inte alla valpar får födas i en sådan hemtrevlig miljö. Man har ju hört om valpar som får bo i garage och ännu värre ställen.

    Hoppas att allt flyter på kanonbra nu och att där snart är en hög med sötisar. Väntar på nästa rapport ;)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Inget är som väntans tider. Tror snart jag har slitit ut din hemsida. Ser fram emot att snart höra ifrån dig. Hälsningar Jenny från Landskrona

    SvaraRadera