The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

onsdag 6 april 2011

De blev "bara" 9

Vi har haft en lugn natt. Valparna är nöjda och mätta. Tana trött, men glad mamma. Bilder kommer, fast det ser ut som en hög mörka råttungar. Nu ska jag ut och gå med Donna, som tycker livet varit pest de här dagarna, matte har inte brytt sig om henne alls. Sedan får jag ta tag och mocka mina boxar, för det blev ju inte heller gjort igår.
På återseende

8 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS!!!
    Oj vilken "liten" hög med "råttungar" Tana fixade fram. Härligt att allt gått bra med både de små och Tana.

    Ser fram emot bilder!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis! Ser frem imod at se de små, så blev det ikke 8 men 9 - bra fordelinger!kh

    SvaraRadera
  3. Oj vilken massa "puppisar" :-) Skönt att Tana mår bra trots alla dem!
    Ta hand om resten av flocken och dej själv.
    Kramar
    /Majzan

    SvaraRadera
  4. Vad roligt, o att allt gick så bra också! Skickar en kram till alla barn o djur!
    / Elli

    SvaraRadera
  5. Grattis till alla valpar, det blev en ordentlig hög. Vi går också i väntans tider, min lilla "Gos" ska också ha valpar i påsk. Hon ser faktiskt ut som dina hundar fast många storlekar mindre och av märket Lhasa Apso en klippt variant och ursöt.
    Kram Pylle

    SvaraRadera
  6. WOW!!!!!!!!!
    Congratulation on your puppies! GREAT!
    Have a good and a nice time!!!
    Hugs and greetings
    Rainer and Patricia with Aron, Daisy, Curly and Amigo

    SvaraRadera
  7. Thank you all for all your nice words and congraulations.

    SvaraRadera
  8. Tack för den härliga bilden med sms ét.
    En sån mamma han har Milton. Mille vet ju hur det är att ha 8 syskon, men det är tydligen bara bra, så mysig och go som han är!
    Grattis från oss!
    Åh vad vi ser fram emot att komma och pussa på alla! ; )

    SvaraRadera