The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

lördag 2 oktober 2010

Jag hoppas ALLA har sett på VM på SVT idag. Äntligen- PRE är äntligen erkänd som Dressyrhäst. Äntligen har domarna fattat vad det handlar om- FUEGO- Det finns inte ord för att beskriva hans kapacitet och utstrålning. Allt det som vi som redan är sålda på dessa hästar, redan har förstått.
Imorgon åker jag till Hässleholm med Donnaa på utställning. Där ska vi träffa Milton som också ska ställas ut. Hoppas det blir bättre väder än idag, för idag var det svinkallt.
Vi hörs imorgon gott folk

2 kommentarer:

  1. Hej Annica

    Jag tittade på VM i helgen och blev nästan tårögd när jag såg det spanska ekipaget. Så mycket glädje och vilken trav. Man förstår att de blev publikfavoriter och en 5:e placering i VM är inte illa. Edward Gal och Totilas är svårslagna och är mitt favoritekipage. Tyckte deras KUR var väldigt vacker.

    Gratulerar till utställningsresultatet i Hässleholm. Jag kommer att ställa ut Eclipse en gång till. Sen har vi "dansat" färdigt i ringen. Agility är det som gäller för oss och jag är väldigt nöjd med vår första tävlingssäsong. Det har gått över förväntan och jag ser redan fram emot nästa säsong.

    Hälsar
    Jana

    SvaraRadera
  2. Ja Jana Fuego var fantastisk, och jag håller med Totilas är fantastisk!
    Vad kul att det går bra i agilityn för dig.
    Vi syns väl framöver:)

    SvaraRadera