The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

torsdag 14 oktober 2010

Den sockersöta kattungen växer

Hann mocka lite på morgonen innan jag åkte till tandläkaren. Kom hem lagom till lunch fodringen.
det har inte blivit så mycket ridning denna vecka tyvärr. Nu laddar jag för min lilla operation av finger som är på tisdag. Har inte blivit nervös än. Men det kommer väl. Det blir bara lokalbedövning, och det skrämmer mig mest, hade helst blivit sövd, eftersom jag är livrädd för sprutor ( hos tandläkaren lagar jag hellre tänderna utan bedövning, än att ta bedövningsspruta).
Fick just reda på att den stora valputställningen som skulle vara i november är inställd, för första gången sedan de startade för 27 år sedan. Det innebär att Donna får ingen mer utställning i år tyvärr.
Nu måste jag uppdatera med bilder på vår otroligt söta kattunge. Jag tror och hoppas att det är en hona, har lite svårt att se vilket, faktiskt. men söt är hon.

Börjar bli nyfiken på andra sidan




Oj vad " världen" är stor




Mamma är ändå bäst

1 kommentar: