The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

fredag 4 februari 2011

I helgen är det åter dags för en kurs för Gerard O´Shea. Det var så kul förra gången , så när jag såg att Nordskånska kennelklubben skulle ha kurs så var jag tvungen att anmäla mig. Milton ska också vara där, de går på f.m och jag på e.m.
Det kommer bli full rulle i helgen förutom det, Jag satte in en annons på Blocket om våra getter. Och 1 timme efter så var de sålda. visste inte att det var så många som ville ha getter. Har fått flera svar både på mail o telefon. Så de åker imorgon f.m
Sedan kommer några vänner till oss som ska ta hand om barnens gamla ponny, Tot. och på söndag kommer en familj som är valpintresserad, och ska hälsa på Tana och Donna.
Idag var det shamponering av både Donna och Tana. Tana hade en inte så angenäm doft, för jag har varit iväg på 3 parningar med henne, så nu hoppas jag på valpar i slutet av mars.
Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar