The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

måndag 28 februari 2011

Helgen är över, och idag kommer Lars hem med barnen, så blir det vanliga dagar igen. Jag har haft bra hjälp i stallet ända fram till lördagen, sedan var min hjälp magsjuk på söndagen, och idag är jag ensam.
har dock hunnit med att vara flitig med att städa och rensa undan gamla kläder som skall skänkas bort, så nu är bilen full, och det ska bort idag.
Tana känns dräktig, jag är nästan helt säker. Men jag ska iallafall göra ultralju för att veta hur många det minst blir, jag har ju ganska många tingade, så det är ju kul att kunna meddela alla det.
Så denna måndag går åt till att mocka en massa och att handla mat och slänga kläderna i UFF containrar.
Ha det gott

3 kommentarer:

  1. Spännande att se hur många det blir! Kul att du har många tingade också!!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det härligt. Det är ju många valpar födda nu, så det känns skönt att ha tingade valpar innan de ens är födda:)

    SvaraRadera
  3. Razz å jag väntar med spänning på småsyskonen :-)

    SvaraRadera