The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

måndag 14 februari 2011

Dagen började med att rörläggaren kom för att laga lite rör som frusit sönder i stallet. Så nu hoppas jag att det inte blir så kallt igen, så att det fryser igen.
idag ska de komma och gräva för vår jordvärme, och det är i stonas hage så det får helt enkelt gå ihop med ponnyera nu tills det blir klart, trodde bara de skulle gräva en liten ränna, men oj vad fel jag hade, titta på fotona.
Jag har varit flitig med hästarna idag. Vistoso blev tömkörd, Albatros riden och Elegido tömkörd:)


Nu har jag fått de resultat som Inca har från utställning och hon har följande titlar:
Polish Junior Champion, Polish Champion, Club Winner 2009, 2010
och här är några nya bilder på henne



2 kommentarer:

  1. Vi grävde ner jordvärme i vår hästhage för några år sen, elräkningen halverades kanonbra i dessa tider med dyra elräkningar.
    Kram
    Pylle

    SvaraRadera
  2. Pylle, vad trevligt att se dig här på bloggen. Ja , elräkningen i december var ingen munter syn. Men nu ska det väl bli bättre.
    Kram/ Annica

    SvaraRadera