The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

onsdag 3 mars 2010

Vår eller Vinter?



Ja nu vet vädergudarna inte hur det ska vara. Ena dagen 6-7 +grader och skönt ute, nästa dag snö blåst kallt. Men idag är det iallafall sol. Så jag tog med mig kameran ut. Igår kastrerades Brillante. Så nu har jag ingen 3 årshingst längre. Hoppas nu någon inser vilken härlig häst detta är, och vill köpa honom. Valparna är 7 veckor, och hur vilda som helst. Vi går ut på fältet varje dag och de vill knappt komma in igen. Jag har fortfarande 3 kvar som inte är tingade. Det är ju synd för det är ju när de är 8 veckor som det är bäst att byta hem.
Här kommer en bildbomb

Brillante med 2 åskompisen SGT. Pepper som också är till salu. Ett Fälttävlansämne!!!!



San Ramon


San Ramon

Que Bonito

Miraflores o La Barrosa

La Gloria
Caramelo

1 kommentar:

  1. Hej Annica
    Tack för vår snabbvisit i tisdagskväll.
    Vilka underbara valpar....!Tänkte på alla dom som inte vet om dessa supervalpar. Kan du inte "annonsera" på t.ex. vovve .nu.
    Jag står gärna som referens om hur det är att ha en supermysig gos hane. Härligt att se hur glad mamma Tana blir när hon träffar Milton!

    SvaraRadera