The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

söndag 28 februari 2010

Lugn helg


San ramon

Inga fler tak rasade in. De kom hit och skottade tonvis med snö från ridhustaket, man har ju läst om katastrofer med nedrasade tak. faktum är att innan vi bodde här så hände just det med det förra ridhuset som stod här. Så det var med det i bakhuvudet som vi tog hit några som hjälpte oss.

Nu är det snart bara 2 veckor kvar innanvalparna är 8 veckor. Har fortfarande 3 osålda, men det brukar ordna sig.
Här kommer lite nya bilder på bl.a San Ramon som är till salu.


San Ramon


Caramelo i skön stil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar