The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

onsdag 10 mars 2010

8 Veckor har gått fort


Ja då är vi inne på valparnas vecka 8. Igår fick de sitt obligatoriska bad så de ska vara rena och gosiga när de ska hem, lite bilder på blöta valpar finns här . En valp till är nu tingad och det är Que Bonito som ska åka på fredag. Imorgon åker Caramelo och på lördag blir det Don Quijote. Sitter och gör iordning all information som de nyaa ägarna ska få med sig, det är allt från matpåse till information om skötsel och en hälsning från pappan Amigo.
Nu när Brillante är kastrerad har det ringt flera stycken som är mycket intresserade av honom som ska komma hit. Så det var helt rätt att kastrera, det blir lättare för spekulanterna.


blöta trötta valpar




En nybadad Miraflores




Don Quijote


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar