The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

söndag 7 mars 2010

Lugn Helg

Lite vår har det allt varit i luften i helgen. Man kunde sitta på altanen och njuta av solen faktiskt. Härligt. Valparna kan nu vara ute mer också. Det är bra, för oj vilka stora pölar det blir nu, man gör inget annat än att torka golvet tycker jag.
jag fick ett trevligt mail med bilder idag, från de som köpte Felino från förra kullen. Oj Oj vad fin han har blivit. Titta och njut!







2 kommentarer:

  1. Oj vilken snygging Felino är!! Indianos brorsa! Kan du inte försöka få alla 9 syskonen - dvs husse/matte att skicka in bilder till din hemsida tills dom fyller 2 år den 28 mars. Vore jättekul att se alla vovvar.

    SvaraRadera
  2. Härligt med alla bilder på valparna och snyggingen Felino. Håller med Linn!!! Bilder på förra kullen vill jag med se :)

    SvaraRadera