The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

tisdag 9 februari 2010



jag har varit ,och är fortfarande, förkyld o har helt enkelt inte orkat ägna mig åt blogg nu på några dagar, jag har iallafall tagit lite nya kort, Valparna har fått träffa de andra hundarna och det var mycket populärt. De får lite mat nu fler gånger om dagen och mumsar glatt i sig. Skönt för mamma Tana som , som vanligt, har magrat trots en foderstat på nästan 2 liter mat om dagen. Nu är valparna 4 veckor, och tiden är inne för de som tingat en valp, att komma och bestämma vem de vill ha. På lördag kommer den första, det ska bli trevligt. och om 2 veckor kommer faktiskt Valparnas pappa med familj, och hälsar på. Så om någon vill passa på att träffa honom så finns det chans då alltså.
Ha det gott så länge








2 kommentarer:

  1. Ljuvliga bilder Annica!
    Gillar bäst den där valpen ligger och visar lilla magen :)

    SvaraRadera
  2. Tack Lisa, ja kameran står ständigt redo så man kan fånga lite speciella tillfällen.:)

    SvaraRadera