The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

söndag 14 februari 2010

" Milton" på besök


Denna helgen har det varit full rulle. I fredags fick vi ny pump till vattnet, och nu var det så högt tryck att igår så sprängdes ett rör i stallet. och idag så var det en vatten kopp som började spruta. Lyckades få rörläggaren att komma o ändra vattentrycket, så nu hoppas jag det lugnar sig på den fronten.









Vår hästpraktikant fick halvledigt idag vilket innebar att jag fick mer att göra i stallet. Jag fick fint besök idag, när Linn o Roffe med Milton kom o hälsade på. Roligt att se Milton som utvecklats enormt.
Tana kämpar på med bebisarna. Hon vill inte vara hos dom lika mycket nu, och det kan ju bilden här bredvid bevisa,det ser ju riktigt jobbigt ut.

När dagen i stallet var slut , var klockan 19 och jag beslutade snabbt att det får bli Pizza från Stehags bykrog idag.

1 kommentar:

  1. Hej Annica och tjejer, åh vad trevligt det var att få komma på besök hos er idag.
    Så många gulliga valpar mamma Tana fått!
    Vi har lagt in lite bilder på Milles hemsida.

    Hälsningar Linn

    SvaraRadera