The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

söndag 21 februari 2010

Amigo på besök



Denna helgen har jag haft trevligt besök av Patricia och Rainer som äger Amigo- pappan till valparna. De hade med sig hela skaran hundar som består av 2 Bouvier, 1 Old english Sheepdog och så Amigo. Det är fantastiska männikor som älskar sina hundar och sköter dem extremt bra. de var överförtjusta i valparna och tycker det är en mycket fin kull, som ser mkt jämn ut.























4 kommentarer:

  1. Vilken härlig familjebild med alla hundarna.
    Visst är han stilig Amigo.
    Lyckliga dom som får en valp snart!
    Men vi har ju redan en superduper grabb...!

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder! Blir också avis jag med på Rainer & Patricia som ska bli med valp!!! Vill också!! ;)

    SvaraRadera
  3. Är 5:e bilden nedifrån en tik eller hanvalp förresten? För den har jag fastnat för av nån anledning :)
    Vem blir lycklig ägare till den? ;)

    SvaraRadera
  4. hej Lisa. Rainer och patricia ska inte ha någon valp, de har tillräckligt med hundar. Nej, de kom bara hit för att träffa oss.
    Valpen du frågar om är Caramelo, och han är verkligen en liten Karamell. Han ska till danmark.

    SvaraRadera