The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

onsdag 24 februari 2010




Idag var jag ensam i stallet för Lars o 2 av barnen åkte till Vallåsen och åkte skidor. Dottern Elin fick hjälp mig att mocka några boxar så det gick bra ändå.
En stund på förmiddagen fick vi sol, så jag tog med kameran ut när valparna var ute. Resultat här under. Fick en bild på en avkomma från förra kullen som blev såld till USA, sätter en bild på henne också, Savanha.



Savanha är väldigt lik Tana faktiskt

Miraflores o Barrosa


Don Quijote



Caramelo


Que Bonito (orange)


San Ramon (m.blå)


La Barrosa




2 kommentarer:

  1. Ojojoj så söta dem e!!! Speciellt Que Bonito :-)

    SvaraRadera
  2. Caramelo är fortfarande min favvo och jag är lite avis på den nya ägaren som får hämta hem honom ;)

    SvaraRadera