The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

torsdag 13 januari 2011



Grattis alla valpar på
1 årsdagen

3 kommentarer:

  1. 1 Year, Happy Birthday all my lovely children,
    Miraflores, La Barossa, La Gloria, San Ramon, Que Bonito, Caramelo, Don Quijote :-)))))))

    Hello my dear daughter Miraflores - Donna :-)!
    Congratulations - today is the first anniversary of your birthday. Me and my pack wish you all the very best. Stay happy and healthy all the time and remember: Daddy is watching you! ;-)
    In love
    Your Daddy Amigo
    and Rainer, Patricia, Aron, Daisy and Curly

    SvaraRadera
  2. Thank You Daddy Amigo and Pack:)

    SvaraRadera
  3. Grattis lillsyrran DONNA på din ett års dag!!
    Hälsa till världens bästa mamma....MAMMA TANA.

    Många pussar från Mille,storebror

    SvaraRadera