The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

måndag 22 november 2010

idag åkte jag tidigt (07.20) till Lund för att lämna bilen på verkstad. det är bromsarna som ska bytas. Fick en fin liten lånebil gratis, bra service tycker jag.
passade på att växla pengar på Forex, reser ju på onsdag:)
Sen blev det till att mocka när jag kom hem.
Har bokat rörläggare till fredag, men han kommer imorgon för att kolla hur jag vill ha det., så i eftermiddag har jag rensat badrummet från allt.
Bilen blir inte klar idag, så jag får hämta den imorgon istället. Nu ska jag åka och hämta Julia på dansen.
Ha en trevlig måndagskväll:)

2 kommentarer:

  1. Hej Annica, vet hur det är att ständigt vänta på dessa hantverkare. Har ju en i huset så att säga...!
    Just nu känns det som om det vore en ren lyx att åka till Spanien i stället för Oslo till helgen. Mille är just nu ren och luktar gott.
    Blir trevligt att kunna umgås lite mera med Lisa och Qvittra.
    Ps Tack Lone för info om hundsängen. Får bli julklapp till Mille!

    SvaraRadera
  2. Ha det så jättemysigt i Spanien. Passar ju så bra att sticka i väg en helg som denna med busväder. Mille och jag får hålla till godo med vänstervarvet!

    SvaraRadera