The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

onsdag 23 juni 2010

Silkeborg

Kom inte iväg så tidigt som jag hade velat imorse. Så när jag till slut var framme i Silkeborg var klockan 17.45
Fantastiskt vackert är det här på Jylland, jag har aldrig varit här förut, och strålande väder också.
Tana älskar att få följa med, att bo på hotell med bara matte är lyx, som hon utnyttjar till 100 % ( se bilderna)
Ofta är det väl barnen som får godis vid resor, men på hotellet var det så lyxigt att hunden fick en godispåse.
Så imorgon så gäller det, hoppas det går ganska bra iallafall, så man inte åkt långt till ingen nytta.



Godis tillTana


Måste prova sängen, fast egentligen är det för
varmt att sova i sängen!

1 kommentar:

  1. Ni är väl snart inne i ringen tänker jag.. Hoppas verkligen det går riktigt riktigt bra för er. Lycka till!!

    SvaraRadera