The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

torsdag 24 mars 2011



Idag var det en solig dag, men med mycket vind, tyvärr.
Som sagt, igår klippte jag Tana, och hörni, skratta inte nu när ni får se korten.
Det har inte hänt så mycket idag. Mockning på FM. Tänka ut vad vi ska bjuda på , på fredag. Och handla på e.m, när jag kör barnen till aktiviteter.
Nu sitter jag och nästan somnar fraamför dators, så jag ska gå ut o nattfodra nu, och sedan blir det nog sängen som gäller

4 kommentarer:

  1. Hon såg lite olycklig ut på det understa kortet ;)
    Men sådär brukar det bli på Shakiro när vi försöker själva.... fast då även benen.
    Skönt för henne att slippa pälsen nu då hon ska valpa och det blir varmare ute.

    SvaraRadera
  2. Hon är ju supersöt och go som vanligt med eller utan lång päls! Ska bli så spännande.
    Vi håller tummarna att allt går bra!
    Puss till mamma Tana från Mille och mig

    SvaraRadera
  3. Så där lite olycklig kan man känna sig när man varit hos frissan. Åtminstone har jag gjort det. Skratta får man inte göra, då blir det ännu värre. Det går över. Snart blir det annat att tänka på än lite päls!
    Iji

    SvaraRadera
  4. Söta mamma Tana! Vi väntar med spänning på bebisvalparna :-)
    Kramar å Nospussar från Majzan å Razz

    SvaraRadera