The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

tisdag 25 oktober 2011

Vacker höstdag


ja, vilket härligt väder vi haft idag. sol och lite blåst så marken torkar upp igen. bestämde mig genast för att göra en sista runda med Roundup på gården och att klippa gräset, ja det hoppas jag nu är sista gången. Inte konstigt att hästarna är feta, det växer ju hela tiden.
Malaga har börjat sin bantning och är inte nöjd med att gå i gruspaddok, men det är ju nödvändigt.
Fick 2 bilder av Lone, på Ecijano från i söndags. Han har mycket att fylla i fortfarande men har man ett bra hästöga ser man att det kommer bli en mycket rastypisk hingst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar