The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

fredag 8 juli 2011

Nu har jag kommit hem från en mycket skön semester, utan hästar och hundar. Mina Föräldrar och jag har varit i Estepona och njutit av sol, god mat, shopping och utflykter.
Jag kom hem i tisdags eftermiddag, och nu är det vardag igen. Men skillnaden är at mina batterier är laddade.
Igår satte jag igång hästarna. Elegido är fit for fight igen efter kastrationen, men stackarn tror fortfarande han är hingst, och försöker flirta med stona.
Mesta tiden tillbringades på stranden

med en god bok och solglasögon

En och annan tapas slank ner

Besök i Soto Grande

Shopping

Ronda

Ronda

Lyxhamnsataden Puerto Banus

Molnfri himmel

Den berömda skinkan

Gibraltar

Gibraltar

Vackra hus och gränder

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem!
    Underbara foton du bjuder på. Gibraltar är ett av mina önskeresmål och efter dina foton blev den önskan ju inte mindre direkt ;)

    Ha det gott
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Ja Lisa det är underbart där nere. Förvirrade, eller om det var solsting, gjorde att vi GLÖMDE att ta med passen, så tyvärr kom vi inte in på engelska sidan, får ta det en annan dag.

    SvaraRadera