The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

söndag 10 juli 2011

Underbart väder idag, fick 2 härliga uteritter i skogen.
Idag i Falsterbo, var Charleston med i en klass, där olika ryttare skulle tävla på hästar som inte var deras. Och hör och häpna. Anja Plöntzke vann klassen med Charleston , det var FEI Prix S:T Georges. Det var 9 startande, varav Patrik Kittel var den ena. Jag antar att ni vet att det är jag som fött upp honom:) Tyvärr var jag inte där och såg det.
Se Kristians blogg

Här nedanför är en gammal bild från 2008 när Kristian rider honom

2 kommentarer:

  1. Stort Grattis Annica! Vi skulle have väret i Falsterbo i dag i stedet for i går! Du skal måske fundere på at föde op lidt hb også...
    trivlig kväll kh Lone

    SvaraRadera
  2. Tack Lone, Ja det är så kul. ja, jag hoppas ju hitta en tävlingsryttare till Penny Lane, som jag tror är en guldklimp, hon är ju hälften halvblod iallafall.

    SvaraRadera