The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

tisdag 24 maj 2011



Valparna växer . Dom är underbara nu. Nu är de 7 veckor, så om en vecka åker de första. Det verkar som alla valparna nu är tingade. Själv ska jag behålla en och en ska på halvfoder. Ska ta nya kort imorgon och uppdatera med.
Här kommer några nya på Romántico


6 kommentarer:

  1. Dine valpe er helt underbare, kommer og hilser på fredag nu hvor jeg ved, at de alle er tingade!

    SvaraRadera
  2. Så söta! Säger som Lone .... när alla är tingade vore det roligt och riskfritt att hälsa på dem!
    Bailarina låter hälsa att hon nu är ridhäst och fullkomligt älskar det! Hon har varit helt omkomplicerad att rida in och är mkt uppmärksam på ryttaren och känslig för hjälperna. Hon får sällskap ut av Nypon 28 år, men det är bara om ngt är riktigt läskigt hon vill hänga svans - hon går helst först!
    :-) Ingrid

    SvaraRadera
  3. Det var roligt att höra Ingrid, själv har jag inte hunnit börja med Malaga.

    SvaraRadera
  4. Hej Annica, oj så roligt att alla är tingade...! Ja då vågar även vi att komma nu!
    Ska bli trevligt att träffas igen och Mille bara längtar efter att få pussa mamma Tana som vanligt! Vi ses på söndag. Kram från oss

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara små trollungar!

    SvaraRadera
  6. Ja, den sista är inte definitivt tingad, men en mycket trevlig familj har visat starkt intresse, så jag hoppas.

    SvaraRadera