The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

onsdag 4 maj 2011

idag flöt dagen på bra igen. Jobbade igenom Elegido på ridbanan, han har väldigt mycket energi nu. Albatros gick bättre än någonsin, gör han såna travökningar på tävlingen, som han gjorde idag så blir jag väldig glad.
maestro o Malaga behöver inte tränas så mycket nu tror jag , de sköter sig bra här hemma, sedan får man ju se hur det går när man kommer bort.
Filmade valparna med mobilen idag , Min video fungerar inte tyvärr,



7 kommentarer:

  1. Bengt o Christina4 maj 2011 kl. 22:39

    Vad fina de e Annica, kan vi ta allihopa?
    Hälsar B o C

    SvaraRadera
  2. Ha Ha, nej jag tror de andra köparna blir ledsna då, men det finns 1 hane kvar ,om ni vill ha 2st. :)

    SvaraRadera
  3. Nu längtar jag ännu mer tills på tisdag:) Hälsningar Jenny

    SvaraRadera
  4. Majzan å Razz5 maj 2011 kl. 17:33

    Men kära hjärtanes så söta!!! När får vi komma å hälsa på??? :-)

    SvaraRadera
  5. Majzan.Jag är ganska fullbokad nu . Tävling i helgen, hästspekulant också. valpköpare månd- onsd. annat på söndag. Skicka mail till mig, när du kan så ska vi väl hitta ngn tid

    SvaraRadera
  6. Hej

    Ser VERKLIGEN fram emot att få träffa de små

    Hälsningar Kerstin

    SvaraRadera