The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

torsdag 26 maj 2011

Valparna 7 veckor


Jag hann inte fota valparna igår som jag lovat. Det var lite grejer på gång igår, som jag kommer att berätta om en annan dag.
Men här kommer iallafall de utlovade bilderna

Bambina (rosa) den minsta i kullen

Nu är även denna underbara tik tingad.
Jag kommer att ha kvar avelsrätten för 1 kull valpar


Como un Àngel ( röd)





Lorenzo (ljusblå)


Señorita (gul) o Lorenzo (ljusblå)

Señorita


Dama de Honor ( orange) luktar på blommorna



Elfina (lila) är den jag behåller




El Torro ( grön)


Romántico ( blå) troligen såld

5 kommentarer:

  1. Jösses vilka söta valpar. Jag gillar verkligen deras mörka färger. Fina namn du gett dem.
    Hälsar
    Jana

    SvaraRadera
  2. Tack Jana, ja jag ville ju ha lite mörka valpar, och det fick jag verkligen:)

    SvaraRadera
  3. Härligt om du har alla tingade nu. Blev lite nyfiken på vad som är på gång ;) Hoppas det är något trevligt.

    Ha en fin helg och pussa lite extra på valpisarna från mig.

    Kram Lisa, Qvittra & Shakiro

    SvaraRadera
  4. Svårt att se sig mätt på dem!

    SvaraRadera
  5. Romantico är ju hemskt söt på korten :o) men iofs är ju alla söööööta :))
    Ha en riktigt härlig helg med förhoppningsvis lite ledigt!

    SvaraRadera