The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

söndag 15 maj 2011


Igår var de då dags för Maestro och hans kompis Spirit som är en inackordering, att åka till bete. Jag hade kontaktat några som vi känner sedan länge, nämligen Drusillas uppfödare, eller egentligen nu hans son Tobias Hansson i V.Hoby. Hans far Torsten är ju en mycket välkänd uppfödare och domare mm.mm. Familjen har Västra Hoby Stuteri
Lite bilder kommer här nedanför.
På eftermiddagen hade jag åter igen besök av Monika från Marengos kennel, som gärna vill följa valparnas utveckling










5 kommentarer:

  1. Väldigt vackra bilder!!! Han är ursnygg din Maestro!!

    Undrar just om det inte blir en liten Hot Pot'sare hos Monika snart ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Lisa, ja jag älskar den hästen. Vad beträffar Monika, så tror jag hon kan stå emot frestelsen ;)

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder!!!!. Man blir ju sugen på att ha häst oxå + valparna!

    Linn & Mille

    SvaraRadera
  4. Hej Annica!
    Vilka fina bilder du tog, fastnade våra två odågor på några fler?
    Mvh/Tobias

    SvaraRadera
  5. Tobias, jag ska kolla vad jag har och skickar till dig, det kan ta några dagar för jag har fullt upp

    SvaraRadera