The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

torsdag 19 maj 2011

Oj vad veckan har gått fort, redan är det torsdag. Har haf fullt upp, och Lars har varit bortrest 3 dgr, det har blivit mycket körande med barn osv.
Valparna är avmaskade igen och jag har tagit lite nya kort.



Gul tik, Hot Pot´s Señorita TINGAD




röd tik, Hot Pot´s Como un Ángel TINGAD




rosa, Hot Pot´s Bambina



vänster lila tik Hot Pot´s Elfina,
höger rosa tik
, Hot Pot´s Bambina



orange tik, Hot Pot´s Dama de Honor TINGAD



Blå hane, Hot Pot´s Romàntico ( och Donna)



Ljusblå hane, Hot Pot´s Lorenzo TINGAD




Grön Hane, Hot Pot´s El Torro TINGAD



2 kommentarer:

  1. Majzan å Razz19 maj 2011 kl. 21:19

    Söta valpisar!!!
    Men oj vad lik Donna är sin bror :-) Tror inte jag kan skilja på dem om dem skulle springa omkring :D
    Kramar å Nospussar

    SvaraRadera