The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

söndag 4 april 2010

Ja nu är påskfirandet över för min del. Har haft besök av min mamma o pappa och de har hjälpt mig i både stallet och köket. Underbart!
Hästspekulanten som var här förra veckan och tittade på Brillante, har bestämt sig för att hon vill köpa honom. Han är nu besiktigad och klar. Han ska stå kvar hos oss för inridning. Han kommer få det jättebra hos henne.
Imorgon kommer en praoelev och stannar till oss på fredag.
Lilla la barrosa finns fortfarande kvar till försäljning, hur kan man motstå henne?

1 kommentar:

  1. Hej Annica!

    Så roligt att se att du har en blogg! Riktigt härligt att läsa om er. Känns som om det vore igår jag var hos er! Såg att du tänkt sälja Elegido! Hade jag haft pengarna hade jag köpt honom utan att blinka! ;) Hoppas att ni förövrigt har det toppenbra.

    Kram, Vikki (f.d praktikant)

    SvaraRadera