The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

söndag 25 april 2010

Gos-dag i underbart väder


Gosträffen idag var mycket trevlig, som det brukar vara. Ett fantastiskt vårväder bidrog också till det. Mina valpar hade mkt kul och de var väldigt trötta när vi åkte hem.
Det var mycket trevligt att träffa ett par som jag inte sett på länge. De köpte en hund av mig för 14 år sedan, en Briard, som de har varit väldigt nöjda med. Nu ska de hitta en ny hund och är intresserade av Gos. Vi får väl se om det blir av mig de köper igen, så småningom.
Nu har jag precis avnjutit årets första grillmiddag. Mums!
Här kommer en bildbomb från dagen. Hästbilder från igår får vänta tills imorgon.



Vovvarna fick smaka macka!

Jag som är så söt kan väl få smaka!?

Rosa och Donna

Linn med Milton o Tana

Akta dig, Morsan, för nu kommer jag o tar dig!

Nä du, jag är snabbare!

Mille


Tana

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder och ni verkar ha haft en kanondag!!!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder du fick på mamma Tana Mille och dom små sötnosarna.
    Mille är jäääättetröööött!

    SvaraRadera
  3. Åh vilka härliga bilder! Kul å se syskonen å Mamma Tana :-)

    SvaraRadera