The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

måndag 26 april 2010


Lika härligt väder som igår, har vi haft hos oss idag. Albaatros blev riden på ridbanan idag, väntade på hovslagaren eftersom han tappade en sko i fredags.
Brillante skötte sig som vanligt. Idag har Jennifer travat ute på volten. Inga problem, detta börjar bli tjatigt kanske ni tycker. men han är en fantastisk häst.
Här kommer nu bilder från lördagens tömkörning. Det blev inte så många på Elegido men desto fler på Albatros. nog kan man väl förstå att spanjorerna gillar honom:)











1 kommentar:

  1. Åhh vilka fina hästar ni/du har!!
    Vad trevligt det var att träffas i söndags.
    Alltid lika mysigt oxå att träffa mamma Tana igen - och dom två små sötnosarna.
    Du får gärna mejla bilden på Donna och Rossa så kan jag ha dom på Milles hemsida oxå.

    SvaraRadera