The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

fredag 26 augusti 2011

Sol o värme som omväxling



Idag har jag varit flitig och jobbat 2 hästar på stubben. Bonden brukar vara snabb med att plöja upp, men har jag tur hinner jag ridaa där imorgon också. Vädret har varit underbart, satt i trädgården och fikade 20-25 grader varmt. man får njuta de dagar det är så. På söndag ska det bli ruskväder säger dom:(
Hundarna gillar också stubben, så jag tog med kameran ut idag och resultaten ser ni här nedanför.








Fina o Ida hittade en lerpöl


Kiwi, väldigt otrimmad



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar