The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

torsdag 4 augusti 2011

Har inte hunnit rida på ett par dagar, och inte riktigt orkat heller, helgens visningar tog mina krafter. Imorgon ska jag på det igen för på lördag kommer det nya spekulanter. Sedan, på söndag sticker hela familjen på en veckas semester, Tillsammans, det kan man säga att vi inte varit denna sommaren, jo jag och barnen, men Lars har bara varit hemma och bytt kläder i princip. Vi tar en sista minutenresa till Mallorca.
jag har filmat Penny Lane eftersom det finns några intresserade av henne, kolla in denna video

1 kommentar:

  1. Ja-men så härligt med en vecka tillsammans.
    Ha det så jätteskönt, fri från jobb med hundar och hästar!

    Kram från oss

    SvaraRadera