The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

fredag 7 maj 2010

Detta har varit en ngt stressig vecka. Nu börjar barnens avslutningar i olika aktiviteter, så den här veckan, har det varit långa repetitioner i dans för idag och imorgon är det stor dansshow med Michael Jacksson tema. Idag tittar pappa på och imorgon ska jag dit.
I onsdags var jag med minsta dottern Ebba när hon sprang Kalvinknatet (nr 378)

Idag har jag haft besök av en trevlig tjej med sin mamma för de vill lära sig med om PRE och är dessutom ute efter att hitta en att köpa. Det är alltid trevligt, De ska komma tillbaka och prova Elegido, vädret var grymt dåligt idag så vi sa att vi skulle ta det en trevligare dag.
Sedan kom Linn och Roffe hit för att hämta sista valpen "Rosa" som de ska leverera i Borås. Hon blev genast jättebra kompis med halbrorsan "Milton".

Nu sitter jag framför TV och ska se å ska det låta. En favorit "Kevin Borg" ska vara med . Förra sommaren var vi på hans konsert och vår dotter Ebba fick komma upp på scenen med honom och han sjöng för henne. Det var härligt. Det var dessutom hennes födelsedag.

Först fick han en ros av henne

Sen tog han upp henne och sjöng.


Och kram
autograf på ryggen

Och en till kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar