The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

måndag 6 juni 2011


DONNA

ja nu har vi bearbeat förlusten av vår fina katt Bella. Vi har gjort en fin grav.


I lördags var det dags att Donna skulle flytta tillsammans med sin valpkompis Dama de Honor, som nu ska gå under arbetsnamnet "Rioja"
Veckan som gått har Donna bl.a fått valla lite.
Nu har jag sålt fåren, för det är för mycket jobb med dem nu när jag inte heller kan använda dem till ngt.
Nu är det 2alpar kvar, som åker nästa helg.





Kungligt besök i Eslöv. Ebba fick sjunga för dem


Så här såg det ut när Ebba kom hem från skolan . Ett varmt kärleksfullt välkomnande.

1 kommentar:

  1. En sån fin gravplats. Fina bilder på Donna och Ebba!

    Mille blev lite fundersam när det störtregnade och åskade i natt. Till slut kom han upp till oss och "frågade" om han fick komma upp i sängen hos mig. Sen kröp han ner tätt brevid mig (inte husse) tills det var över. Då hoppade han ner igen och sov vidare på golvet som vanligt. Gulligt! Kram från oss

    SvaraRadera