The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

söndag 29 januari 2012

En bra o trevlig helg


Helgen har varit riktigt angenäm. På lördagen åkte jag och Lone på medlemsmöte i Region Syd för Pura Raza Española. Det var trevligt.
Idag , söndag styrde jag bilen mot Kivik för att besöka Bengt och Christina med Zorro ( Hot Pot´s El Torro) och Linn o Roffe med Mille. Vi började hos Zorro, och det var full fart. Efter det bar det av till Mille och det blev kärt återseende. Fina lade beslag på alla leksaker, och trodde alla var hennes. Hon fick några med sig hem sedan. PÅ vägen till Kivik sprang en flock Kronhjortar över vägen, och jag var relativt snabb att få fram kameran.
Vädret var vackert med mördande kallt och blåsigt.
tack så jättemycket mina vänner för en härlig eftermiddag.



Zorro

Väldig kallt hav

Tana var i strålande form

Tana o Fina

Zorro


Mille





3 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder!!!
    Så jättetrevligt det var att träffas igen Annica!
    Nästa gång får det bli lite sol ute oxå!
    Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga språng Mamma Tana gör!
    Kramar å Nospussar

    SvaraRadera