The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

söndag 20 maj 2012

Mycket aktiviteter denna helg



 Det har varit en lång helg, och mycket har hänt. Det kommer en bildbomb här nedanför . I lördags debuterade Julia i agility med Kiwi med bra resultat. Svinkallt var det så det var en hård prövning.
Idag var det hässleholms utställning, och det gick riktigt bra 3 av Tanas o Dragos valpar kom och det blev full pott. BIR för min Fina och BIM till Christina och Bengts Zorro ( Hot Pot´s El Torro.) Det var debut för Christina o Zorro så det gjorde de med glans. Båda fick CK och CERT och EXELLENT . Angie ( Hot Pot´s Como un Ángel) fick Very Good. Hon behöver mer ringvana.

Fina och Zorro
Fina
 Zorro


 Fina
Fina
 Fina
 Fina
 Fina
 Fina
 Angie





 Julia med Kiwi




 Maestro


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar