The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

söndag 8 april 2012


Påskveckan närmar sig sitt slut, och snart börjar skolorna igen. Vi har haft en skön vecka tillsammans, även om vädret kunde varit lite bättre.
Har haft besök av mina föräldrar , trevligt, och fått hjälp med ditt o datt här hemma. På långfredagen var det dags för Ebba att tävla . Det gick riktigt bra med hennes nya häst Falco, felfritt. Hon hamnade precis utanför placering, Herkules gick också bra, men fick ett oturligt stopp på sista hindret.
Här kommer lite bilder, och visst är hon en riktigt stilryttare :)










3 kommentarer:

  1. Himmel vad högt de hoppar! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är dom duktiga. Du borde komma hit en dag , eller 2, och hälsa på, de pratar ofta om dig Ellie.

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!! Grattis till fint resultat Ebba!! Grattis till Fina på ettårsdagen i efterhand hälsar vi & Mille storebror! Kram

    SvaraRadera