The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

måndag 16 april 2012

hela förra veckan har gått åt till att få färdigt min nya hemsida för stuteriet. Och nu är den klar
www.yeguadafavorito.se
Så nu ska jag bara tänka ut hur min kennelsida ska se, och så får jag hoppas att jag nu kan vara lite snabbare med den.
I övrigt så rider jag Elegido ordentligt nu, han är så jättetrevlig, jag hoppas verkligen jag snart ska hitta rätt köpare till honom. lastade honom igår och körde iväg till väninnan Lone i Flyinge, så red vi ut på våra hästar i den härliga terrängen och avslutade det hela med en fika, innan jag körde hem.
Denna vecka är barnen här, så då blir det ridning tillsammans med dom. Härligt!

2 kommentarer:

  1. Kanon hemsida, forstår at det tog lidt tid...
    Tak for selvskab i går tror at vi alle 4 nöd turen, har väret ude på den igen i dag, velkommen tilbage!

    SvaraRadera