The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

lördag 12 november 2011


Idag har det varit utställning i Kristianstad. SGVK. Det var 10 Gos med, och det var 4 av dom som kom från min kennel. 3 valpar, Vilja , fina och Rioja och Milton. Jag är riktigt nöjd m resultatet. Vilja blev BIR valp och BIS 3:a , Fina fick HP med fin kritik och även Rioja fick fin kritik. Milton blev bästa hane och BIM.
När jag kom hem hade min stallhjälp varit så gullig att mocka alla 12 boxar själv. Underbart
.
MILLE i sin älskade bur

Vilja

Ett roligt par , sådan husse sådan hund (frisyren)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar