The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

måndag 10 oktober 2011

Äntligen

Ja äntligen är badrummet färdig, och jag måste säga att jag är supernöjd. det var en fröjd att gå in o duscha idag.
nu är det bara 4 dagar tills jag åker och levererar Elegido. Så jag rider för fullt för det kommer inte bli någon ridning alls för mig sen , på denna sida av året.
här är bilder på badrummet , före och efter.....................................






2 kommentarer:

  1. Vilken skillnad!!! Så snyggt det blev!

    SvaraRadera
  2. Tack Lisa, ja jag har länge drömt om att göra om det badrummet. Njuter nu:)

    SvaraRadera