The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

lördag 19 februari 2011

Sitter framför tv:n och kollar på Gaygalan- Vilken underhållning!!!!!!!!!! September är riktigt bra. Innan var det Melodifestivalen, och mina favoriter gick direkt till final. Första gången denna veckan som jag inte somnat framför TV:n....
Full rulle i veckan. Det har blivit varannandags ridning och träning vid hand med Vistoso. Blåsigt och Kallt har det varit, men idag var en härlig dag med strålande sol. Hundarna fick en härlig promenad i det vackra vädret.
Nu har barnen sportlov. Ebba o Julia ska följa med Lars till Portugal, Lars har elever från Danmark som ska tävla i Sunshine tour där. De åker på måndag morgon. Kvar är jag. Lars tycker att jag ska ta en tur till Spanien på semester sen, är det ngn som vill följa med?
Nu är snart galan slut, och jag ska ut och natta hästar o rasta hundar
Ha det bra gott folk till nästa gång

1 kommentar:

  1. Hade gärna följt med till Spanien och såklart kollat på Gos samtidigt förstås ;)

    SvaraRadera