The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

onsdag 26 maj 2010

Brillante har åkt!


Imorse skulle transporten komma 07.00, han kom redan 06.35 och jag var inte riktigt färdig, skulle göra han fin och ta kort tänkte jag, så chauffören fick vänta. han skulle åka med samma transportör som både Perla och Elegancia fick åka med, för de verkar duktiga. Brillante funderade i en minut sen gick han på, fast inga andra hästar var med i lastbilen, de skulle hämta fler på vägen.
här kommer lite bilder från hans uppväxt.
.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar