The Ejheden Family in Flyinge

Välkommen till min blogg. det är inlägg från 2010 och framåt, då hade jag hästar också, Pura Raza Espanola. Jag har inte bloggat på väldigt länge nu (2020) men har en kennelhemsida som ni hittar länk till här bredvid.
Här kan ni läsa om mig i min vardag med mina hundar.Jag har haft uppfödning av Gos d´Atura Catalá som är en Katalansk Vallhund, och nu har jag uppfödning av Yorkshireterrier , en ras som har funnits i mitt hjärta sedan jag var 15 år. Lite om annat som händer kommer också finnas med, hoppas ni får en trevlig stund här.

lördag 24 mars 2012

Oj Oj vad tiden går fort. Veckorna rasar iväg tyvärr alldeles för fort.
Våren har kommit och jag rider Elegido och det är underbart. Yngsta dottern Ebba rider med på sin ponny ofta också.
Idag ska mina 2 hingstar avelsvärderas av en spanjor, Jaime Chapa, det blir spännande. Han kommer hem till mitt stall och gör det, eftersom jag omöjligt kan köra mina 2 hingstar tillsammans.
Och imorgon, ska jag och dottern åka till Danmark för en härlig musikupplevelse med Il Divo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar